Tualim.net  

Go Back   Tualim.net > Kültür&Sanat&Edebiyat > Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler)

Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) Tiyatro çeşitleri,tiyatro tarihi,tiyatroların tanıtımı,tiyatro metinleri,tiyatrocuların hayatı eserleri,Tiyatro ile ilgili kitaplar,tiyatro oyunları

Yaşa Doktor/Tiyatro Metinleri

Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) kategorisinde açılmış olan Yaşa Doktor/Tiyatro Metinleri konusu , ...



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Yaşa Doktor/Tiyatro Metinleri
Konudaki Cevap Sayısı
1
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
4566

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 12.06.09, 16:50   #1
Kullanıcı Profili
YÖNETİCİ
 
Tualim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tualim.NetTualim
Kullanıcı Bilgileri
Üyelik tarihi: Feb 2009
Üye No: 2
Mesajlar: 1.665
Konular: 1221
Bulunduğu yer: İstanbul
Standart Yaşa Doktor/Tiyatro Metinleri

YAŞA DOKTOR
( Doktor bir sedyenin üzerinde uyumaktadır. Hemşire içeriye girerek doktoru uyandırır.)
Hemşire doktor bey. Doktor bey. ( Bağırarak) Doktor bey.
DOKTOR:Allah ne oldu? Turizm mi patladı yoksa?
HEMŞİRE: Hayır efendim
DOKTOR: Ne patladı kızım öyleyse?
HEMŞİRE: hasta geldi.
DOKTOR: Evladım burası doktor muayenehanesi.. Tabiki hasta gelecek. Toros Ekspresi gelecek değil ya? Allah Allah Allah Allah. Dünya acayip, memleket tuhaf. Hayat çetin, geçim zor. İnsanın kafası karışıyor tabiii. Kafanın karışmasını istemiyorsan ne yapacaksın evladım? Hiçbir şeye kızmayacaksın, sinirlenmeyeceksin. Olayları olağan karşılayacaksın. Sakin olacaksın. Anladın mı yavrucum?
HEMŞİRE: Anladım efendim.
DOKTOR: İyi hadi bakalım. Şimdi sakin sakin çık. Hastamızı içeri getir.
( Hemşire koşarak gider.)
DOKTOR: Hop hop hop hop hop. (Hemşire durur.)
DOKTOR:Yavaş yavaş evladım. ( Hemşire ağır adımlarla dışarı çıkar. Hasta dışarıdan güler. İçeri girer. Hemşire gibi hareketler yapar.)
HASTA: Sizin hemşire.
DOKTOR: Eee?..
HASTA: Buraya normal girdi. Anormal çıktı. Demek ki doktor sensin. Merhaba doktor.
DOKTOR: Merhaba efendim hoş geldiniz.
HASTA: Hoş bulduk. Ben Atilla Matilla.
( Doktorla Atilla tokalaşırlar. Hasta doktorun elini hızla sıkar. Doktorun canı yanar.)
HASTA: Nasılsınız doktor?
DOKTOR: İyiydim. Buyrun şöyle oturun Atilla Matilla bey.
HASTA: Tamam, ama yanlış anlaşılmasın. Benim hiçbir şeyim yok. Ben demir gibiyim!
DOKTOR: Bravo.
HASTA: Aklım tıkır tıkır, ruhum fıkır fıkır, sinir sistemim saat gibi. Tirik tırak, tirik tırak, tan tan tan tan, guguk guguk guguk, din din dan din din dan din din dan din din dan din din dan.( Müzik eşliğinde söyler.)
DOKTOR: Siz iyisiniz yav? Hiç birşey yok maşşallah...
HASTA: Hasta olan karım
DOKTOR: Öyle mi vah vah!
HASTA: Vah vah doktor. Yani bir kadın ne bileyim doktor, verem olabilir ince hastalıktır, manalı hastalıktır, bir kadına yakışır. Ne bileyim suçiçeği olabilir, çiçek zarif hastalıktır. Şeker olabilir tatlıdır. Benim karım Allah kahretsin bir acayip oldu doktor.
DOKTOR: Tamam da Atilla Matilla Bey.
HASTA: Bir dakika daha bitmedi. Sözümü kesme. Sana kendim hakkında bilgi vereyim ki hastanın yaşadığı ortamı anla. Ben bir iş adamıyım doktor. İş bitiririm. Bussiness Man! Yani serbest ekonomi. Liberal ekonomi. Lösöfer Lösöfase!
DOKTOR: O nasıl oluyor?
HASTA: Şimdiye kadar yapmadılarsa bu sefer yaparlar!
DOKTOR: Nasıl?
HASTA: Bırakınız yapsınlar, bırakınız geçsinler. Başka birşey varmıydı onu hatırlayamadım şimdi...
DOKTOR: Evet yani bir iş adamısınız ve serbest ekonomide çalışıyorsunuz...
HASTA: Eskiden de serbest sitilde güreşirdim.
DOKTOR: Tamam da ne ilgisi var bunun onunla?
HASTA: Çok yakın doktor. Adeta aynı doktor. Rakibini kontrol edeceksin. Tek dalacaksın. El ense. Kafa kol. Bastırdın mı çırpma, kazıklama, künde kilit. Bi uyandım işe bir çift daldım piyasaya. Bir arkasına dolandım. Bir künde iki puanı kaptım. Bir köprü vaziyeti. Bastırıyorsun para geliyor. Bir köşeyi döndüm, bir sınıf atladım. Artık beni tutabilene aşk olsun. Tuttuğumu koparmaktayım ki doktor, (Sandalyenin başını tutar elinde kalır.) İşte karım bu hızlı başarıma, bu hızlı gelişmeme dayanamadı. Ruhu karıştı, fikri alt üst oldu. Biraz üşüttü doktor.
DOKTOR: Evet. karınız ne yapıyor?
HASTA: Ne yapıyor? Bir şey yapmıyor. Şu anda dışarıda bekliyor.
DOKTOR: Haaa! Özür dilerim. Yanlış anlattım galiba. Şey diyecektim yani. Karınızdan şikayetiniz ne?
HASTA: Ben başkasına karısını şikayet edecek adam mıyım ? Ben müzevir miyim, ben gambaz mıyım, ben muhbir vatandaş mıyım ? Bir yanlışı varsa cezasını veririm. Ama asla şikayet etmem.
Doktor: Çok özür dileyeceğim, gene yanlış sordum, ifade edemedim tam. Şey diyecektim yani. Karınızın şikayeti ne?
HASTA: Benden? Lan benden şikayet edecek karının alnını karışlarım be!
DOKTOR: Hay boynum altında kalsın. Adam haklı yav. Doğru dürüst soramıyorum ki bi türlü. Şimdi şöyle söyleyeyim efendim. Karınızda ne gibi emareler, arazlar oldu da bunca işinizin gücünüzün arasında bana gelmek lütfunda bulundunuz Atilla Matilla bey?
HASTA: Lafı bu kadar dolaştıracağınıza karınızın nesi var desenize doktor bey!
DOKTOR:Hay aklınızla bin yaşayın. Birden aklıma gelmedi o laf.
Hasta: Sizde akli bir zafiyet hissediyorum. Bir doktora görünseniz.
DOKTOR: Karınızın nesi var?
HASTA: Gülüyor doktorum.
Doktor: Anlamadım canım?
HASTA: Gülüyor gülüyor.
DOKTOR: Eeeee tamam da yani her kadın güler.
HASTA: ( Kızar) Ne demek her kadın. Benim karım her kadına benzemez. Ben her erkeğe benziyor muyum? ( Karate hareketleri yapar)
DOKTOR: Bir doktor olarak söylüyorum maşallah hiç bir erkeğe benzemiyorsunuz.
HASTA: O zaman beni bırakalım gelelim karıma.
DOKTOR: Gelelim karınıza.
HASTA: Bu kadın her şeye gülmüyor doktor. Bu kadın yalnız bana gülüyo. Benimle bozdu kadın. Sanki ben anormalmişim gibi ben ne yapsam ben ne söylesem ha ha ha ha ha katılıyor kalıyor doktor.
DOKTOR: Kadın normal. ( DÜZELTİR) kadın anormal. Peki fena mı Atilla Matilla bey?
HASTA: E fena tabi şimdi. İnsan içine çıkaramaz oldum. Yani ne bileyim ticari itibarımı zedeliyor zevzek kadın.
DOKTOR: E bir örnek lütfeder misiniz lütfen?
HASTA: Hangi birini anlatayım doktor. Hangi birini anlatayım?
DOKTOR: Yanlızca bir tanesini!
HASTA: KUŞ...
DOKTOR: Örnek çok kısa bi örnek oldu, biraz genişletelim?!
HASTA: KuuuuuuuuŞ...
DOKTOR: Hayır şimdi yanlış anladınız. Örneği kendi içinde genişletmeyelimde yan öğelerle besleyelim isterseniz!
HASTA: Saka kuşu...
DOKTOR: Güzel. Ne olmuş saka kuşuna?
HASTA: Eskiden ben beslerdim!
DOKTOR: Eskiden siz saka kuşu beslerdiniz. Güzel...
HASTA: Şimdi sınıf atladık, çarık diz boyu, Saka kuşu beslenir mi? Saka kuşu zavallı bir hayvan. Minnacık şu kadarcık...(doktorla birlikte)Doktor allah canımı alsın sende biraz var ha!
DOKTOR: Neyse eskiden saka kuşu beslerdiniz...
HASTA: E şimdi olur mu yani bu durumda saka kuşu besleyemem? Benim kuşum en büyük kuş olmalı! Benim kuşum en baba kuş olmalı! Her kuşumu gören, aman allahım ben böyle kuş görmedim demeli! Karım bile kuşumu gördüğünde, “Ay kocacığım ben şimdiye kadar böyle kuş görmedim.. Nerden buldun bu kuşu” demeli! Böyle bir kuş aldım! Eve getirdim, Karım görür görmez, HAHAHAHAHA katıldı kaldı!
DOKTOR: Anladım. Herhalde papağan aldınız, çok haklısınız atilla matilla bey, gerçektende bazı papağanlar çok komik olurlar, insanı katıltırlar! (taklit) Tık tık.. Kim o? Kapıcı kapıcı!..
HASTA: Olur mu doktor... Olur mu doktor?! Ben papağan beslermiyim doktor?! Ben her işte en önde en ilerde olmalıyım doktor! Herkesin papağanı var! Benim ki başka kuş!
DOKTOR: Çok merak ettim. Nedir sizin ki?
HASTA: Akbaba! (taklit) Akbabaya gülünür mü?
DOKTOR: Akbabaya gülünür mü hiç? İlahi, su kuşu mu bu guguk kuşu mu bu da akbabaya gülüyor?
HASTA: Haa.. yaşa doktor uyandın sen bu işe... (doktorun sırtına vurur. Doktor yıkılacakmış gibi olur) Benim karı akbabaya gülüyor!
DOKTOR: (ciddileşir) Evet akbabaya gülünmez tabi! Akbaba garip bi kuştur!
HASTA: Garip kuşun yuvasını Allah yapar.
DOKTOR: Akbaba bi de acayip bi kuştur. Kuş yemi yemez.
HASTA: Yemez.
DOKTOR: Akbaba kuş başı kuş başı doğrar, insan yer.
HASTA: Yok benimki birinci gün köpeği yedi.
DOKTOR: Yok yaa!
HASTA: Bi kaniş vardı böyle hemen götürdü.
( Akbaba sesi çıkararak yer.)
DOKTOR: Sizin akbaba acayip bi cins. Sizinki köpeğe meraklı. Peki akbaba köpeğinizi yiyince akbabanız, karınız ne yaptı?
HASTA: Ağlıyo.
DOKTOR: Bi ağlıyo bi gülüyo.
HASTA: Hı karı deli mi ne?
DOKTOR: Allah Allah. Biz hanımı alalım içeriye
HASTA: Yok hemen almayalım.
DOKTOR.: Niye?
HASTA: Biraz huylandı. Buraya silah zoruyla getirdim zaten. Şimdi ben onu birazdan içeriye alırım. Ama sen onu birden muayene etme. Alınabilir. Sanki ben deliymişim gibi önce çaktırmadan beni muayene edersin. Bu arada da onu götürürsün.
DOKTOR: Tamam yalnız bi şartım var. Muayene sırasında işime karışmak yok.
HASTA: Yok. Ben uzmanlığa saygısı olan bi iş adamıyım doktor.
DOKTOR: Teşekkür ederim. Hanımefendiyi alalım içeriye.
HASTA: Bak şimdi neler yapıcak. İnsanı delirtebilir.
DOKTOR: Nee?
HASTA: İnsanı delirtebilir. Seni de . Aaaah gel güzelim. Doktorcum işte karım Meloş. Karıcım işte sana sözünü ettiğim doktor.
DOKTOR: Nasılsınız hanımefendi?
KADIN: Teşekkür ederim.
HASTA: Doktor. Doktor. Gel gel gel. İlk başlarda böyle normal davranmasına aldanma sakın.
DOKTOR: Anlamadım.
HASTA: İlk başlarda böyle normal davranmasına aldanma sakın.
DOKTOR: Daha sonra mı anormalleşiyor?
HASTA: ( Güler) Doktor seninki de arada sırada geliyo gidiyo geliyo gidiyo
DOKTOR: Hanıımefendi sizi şöyle rica edelim lütfen. Atilla Matilla bey siz de şöyle oturun.
HASTA: Teşekkür ederim doktor.(Sedyenin kenarına oturu. Sedye havaya kalkar. Sinirlenir. Karısı güler.)
DOKTOR: Hop hop hop hop . sinirlenmek yok. Her şey gayet normal. Harhangi bi terslik yok. Bakın her şey eskisi gibi.
HASTA: niye bana öyle yapıyo?
DOKTOR. Üzerinde durmayın. Üzerinde durmayın.
HASTA: Duramıyorum zaten atıyo beni.
KADIN: Kocacım. İstersen sen burda otur. Ben divana geçiyim.
HASTA: Olur mu öyle şey. Biri görse ne der? Doktor kadını divana atmış, kocası da angut gibi bakıyo der.
KADIN: Kültürsüz.
HASTA: Bunun kültürle ne alakası var. Ayrıca ben her sabah kültür fizik hareketleri yapmıyo muyum? ( Hareketler yapar.) şunlar ne
DOKTOR: (hasta gibi bacaklarının arasından.) Atilla Matilla bey Atilla Matilla bey.
HASTA: Canııııım.
DOKTOR: Atilla Matilla bey.
HASTAoktorcuuum. Niye öyle garip duruyosunuz? Ayakta konuşsak olmaz mı?
DOKTOR: Atilla Matilla beyciğim. Şuraya oturur musunuz lütfen?
HASTA: (Dikkatle divana oturur. ) Hıııı!
(Karısı güler) doktor başlıyo.
DOKTOR: Her şeyi değerlendiriyorum, merak etmeyin Atilla Matilla bey!
Tamam.
HASTA: Yine acayip hareketler yapmaya başladın böyle.
DOKTOR: Şimdi klasik bi test yapıcam.
HASTA: Klasiği anladım da test ne demek oluyo?
DOKTOR: Gayet basit. Bununla şöyle dizinizin altına tık tık.
HASTA: Tık tık niye?
DOKTOR: Sinirsel tepkinizi ölçmek için. Ayak ayak üzerine atın lütfen. Teşekkür ederim.
(Hasta ayak ayak üzerine atar. Hastanın dizine bi çekiçle vurur. Hasta sağ kolunu oynatır.)
HASTA: Niye öyle oluyo doktor?
DOKTOR: Orijinal bi tepki.
HASTA: Benim her şeyim orjinaldir fabrika çıkışlı sağlam.
( Aynı dizine tekrar vurur. Hasta bu kez iki kolunu birden aynı anda oynatır. Kanat çırpma hareketleri yapar.) böyle kanat çırpıyorum.
DOKTOR: Akbaba gibi. Sinirlerde aşırı hassasiyet.
( Kadın güler, kocası ona doğru yürür, kadın gülmeye devam eder.)
HASTA: Bak duydun mu? Ben sana her zaman hassas bi adamım derdim de inanmazdın. Doktor bile hassasiyetimi bi raporla tastik etti. Hassas bi kocan var.
( Doktora doğru gider. Divana oturur.)
DOKTOR: Ayak değiştirelim lütfen.
HASTA: Şu iyi mi?
DOKTOR: Güzel. (Dizine vurur ve hasta doktorun karnına tekme atar.)Aaaaahhhh. (Kadın güler.)
HASTA: Gülme gülme bak doktor aşırı hassasiyetim karşısında hörmetle eğiliyor. Sen yok musun ahhhh diyor? Böyle hassasiyet görmedim diyor. Doktor sen de uzattın ama bak kadın deliriyor.
DOKTOR: Haklısınız. Sinirlenmemem lazım. Gayet sakin olmalıyım.
HASTA: Senin sakin olman lazım doktor. Sana arada sırada geliyolar.
DOKTOR: Evet hanımefendi sıra sizde.
KADIN: Anladım efendim.
DOKTOR: Güzeeeelll.
HASTA: Hop hop hop hop ne demek güzeeeellll.
DOKTOR: Hoppalaaa.
HASTA: Ne demek hoppala. Sen karımın bacaklarına bakıcan. Güzeeeeell diycen. Biz burda durcak mıyız?
DOKTOR: Atilla Matilla bey ben karınızın leb demeden leblebiyi anlamasına güzel dedim. Çünkü bana kalırsa karınızın bacakları hiç de o kadar güzel diyil.
HASTA: Ne demek öyle hiç de fazla güzel diyil?
DOKTOR: Allah Allah Allaaah Allaaaaah.
HASTA: Ne demek Allah ALLAH. Ya sen karımın bacaklarına çirkin diycen biz böyle durcak mıyız burda.
KADIN: Teesssüf ederim.
DOKTOR: Hanım kızım bi de sen başlama Allah aşkına.
( Kadının dizine vurmak için. Kocası sandalyenin üzerine çıkar. Doktor kadının dizine vurur.)
KADIN: Iıııııııııııııh!
HASTA: Ne oluyor doktor?
DOKTOR: Ne diye öyle çıktınız.
HASTA: Kuş bakışı bakıyorum.
DOKTOR: Öyle mi?
( Doktor kadının dizine vurur.)
HASTA: Hızlı vur hızlı!
KADIN: Iıııııııııh,ıııııııııh, ıh, ıh.
HASTA: Doktor bunu bana izah eder misin?
DOKTOR: Edemiycem terbiyem müsait değil. Neyse şimdi bu bitti. Psikanalize başlayabiliriz. Uzanın.
HASTA: Niye?
DOKTOR: Konuşucaz canım.
HASTA: Ama niçin?
DOKTOR: Gelmişinizi geçmişinizi öğrenip ona göre tedbirler alıcaz. Uzanın lütfen.
HASTA: A evet anladım doktor.
DOKTOR: Bravo.
HASTA: Ben şöyle uzanayım doktor. Ben şöyle uzanıyorum. ( sedyenin üzerine yatar. Yan döner.)
DOKTOR: Atilla Matilla bey eğer lütfederseniz, mümkünse eğer öbür tarafa döner misiniz lütfen?
HASTA: Ya dur doktor ben biraz kestiricem. İyiyim ben böyle elleme yaa.
DOKTOR: Tamam da kardeşim yüzünüzü görmem lazım, sizi daha yakından tanıyabilmem için.
HASTA: Tanıştık ya canım demin. Atilla Matilla serbest.
( Kadın güler. Doktor sinirlenir.)
DOKTOR: Gülmeyin lütfen.
HASTA: Bravo doktor bastır.
DOKTOR: Lütfen döner misiniz?
HASTA: Tamam sizin güzel hatrınız için dönerim doktor.
DOKTOR: Güzel şimdi farzedelim ki....
HASTA: Farzetmeyelim doktor. Ben faraziyelerle filan uğraşamam. Ben gerçekçi bi adamım.
DOKTOR: Uzanalım. Hayal edebilir miyiz?
HASTA: Aaaa Hayalim çok kuvvetlidir. İhracatçıyım. (Yatar.)
DOKTOR: Tatilde olduğunuzu hayal edebilir misiniz?
HASTA: Anasını bile satarım doktor. Yunan adalarına gidelim mi? Türkün gücünü ispatlayalım.
Tualim isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 12.06.09, 16:50   #2
Kullanıcı Profili
YÖNETİCİ
 
Tualim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Tualim.NetTualim
Kullanıcı Bilgileri
Üyelik tarihi: Feb 2009
Üye No: 2
Mesajlar: 1.665
Konular: 1221
Bulunduğu yer: İstanbul
Standart

DOKTOR: TAMAM Atilla Matilla bey. Tamam kardeşim de lütfen yatarak konuşun. ( Hasta oturmaktadır.)
HASTA: Ah işte bi onu yapamıyorum. Ben doğrulunca konuşuyorum da yatınca uyuyorum. Bazen uyanıyorum bakıyorum. Karım oturmuş yatağın içinde gülüyo.
DOKTOR: Niye?
HASTA: Bana gülüyomuş.
DOKTOR: Niye?
HASTA: Horluyormuşum. ( Kadın güler.)
DOKTOR: Gülmeyin lütfen.
HASTA: (El çırpar.) Bravo doktor.
DOKTOR: Neyse nerde kalmıştık?
HASTA: Horlamak. Ben horluyorum karı gülüyo.
DOKTOR: Niye?
HASTA: Hiç horlayan adama gülünür mü? Horlama nedir?
DOKTOR: Nedir?
HASTA: Doktorlar bilmez. Horlama bi erkeğin erkekliğinin gücünün sesli ifadesidir.
DOKTOR: Bravo.
HASTA: Buna gülünür mü?
DOKTOR: Buna gülünmez.
HASTA: Bu karı gülüyo.
DOKTOR: Bi daha kocanız horlayınca güldüğünüzü duymayayım hanımefendi.
HASTA: (Hasta alkışlar) doktor.
DOKTOR: Atilla Matilla bey şimdi diyelim ki.
HASTA: Şimdi bi şey demiyelim doktor.
DOKTOR: Niye?
HASTA: Şimdi yatarken bi şey deriz. Birinin kulağına gider, vallahi dedikodu filan olur haa!
(Karısı yine güler, Doktor sinirli bir şekilde bağırır.)
DOKTOR: Gülmeyin, gülmeyin dedik be.
HASTA: Bravo doktor ye beni.(Alkışlar) doktor. Doktor. Federasyon başkanı olacak adamsın Allah cezamı versin.
DOKTOR: Şimdi madem istemiyorsunuz. Bi şey demeyelim ama gelin şöyle bir düşünelim.
HASTA: Aman doktor düşünmeyelim be.
DOKTOR: Niçin?
HASTA: Düşünen kafalara zararlı fikirler üşüşür doktor. Düşünmek öyla sanıldığı kadar iyi bi şey diyildir. Çok düşünen insanın saçı dökülür,beli bükülür. Bak benim saçım dökülmedi, belim bükülmedi. Niye? Ben hiç düşünmem. Ben harekete geçerim doktor. Biz sülaleden böyleyiz. Benim dedem hareket ordusunda savaşmış. Benim babam hareket memuruydu. Ben hareketli bi insanım. ( Kadın yine güler.) Kadın hareketlerine dikkat et seni fena yaparım haaa!(Kadının üzerine yürür.)
DOKTOR: Atilla Matilla bey Atilla Matilla bey.
HASTA: Ne eyle Atilla Matilla ne konuşuyosun öyle be. Harekete geçeceksen geç artık haa. Doktorsun diye geldik. Öööle duruyosun be ne var? Harekete geçme zamanı geldi. Harekete geçmekte geç kalmayalım doktor. Amaaan ben geç kalmaktan çok korkarım haa. Valla ben o yüzden saatimi bi saat geri alırım. Herkesin saati üçse banim ikidir. Herkesin saati dörtse benim üçtür. Benim altı saatim var ve ben her gün birini takarım. Pazar günleri saat takmam. Pazar saat tik taklarından nefret ederim doktor. Ben Pazar günü naparım? Ben Pazar günü pazara çıkarım. Pazara çıkar naparım? Saat alırım. Nasıl saat? Guguklu saat. Guguklu saat ne der. Guguk guguk der. Daha ne ister benim saatim? Tamam bana deli diyorlar. Tamam ama ben deli değilim. Bi deli bu kadar seri bu kadar mantıklı konuşabilir mi doktor? Kırk küp kırkından kulpu kırk küp. Lap lap lapa lapa lüp lüp lapa lapa kar yağdı dedem o zaman sağdı. Benim dedem deliydi biliyo musun doktor? (Doktor düşer bayılır. Hasta onu havada tutar. Yere yatırır.) doktor doktor.
(Kadın gülmektedir.)
HASTA: Gülme be kadın gülme be kadın bu gidişle seni tedavi ettiremiycem. Bu gün bu üçüncü doktor.
__________________
TUALİM
Tualim isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Etiketler
doktor or tiyatro, metinleri, yaşa


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
TRAFİK CANAVARI/Tiyatro Metinleri Tualim Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) 0 06.12.09 03:20
ADİSYON KAĞITLARI/Tiyatro Metinleri Tualim Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) 0 06.12.09 03:18
Beş Parasız/Tiyatro Metinleri Tualim Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) 0 12.06.09 16:47
Sınav Makinası/Tiyatro Metinleri Tualim Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) 0 12.06.09 16:32
Trafik Canavarı/Tiyatro Metinleri Tualim Tiyatrolar, Tiyatro Oyunları (Skeçler ve Piyesler) 1 12.06.09 16:30


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0 RC 2
Sanatsız kalan bir milletin hayat damarlarından biri kopmuş demektir.